Sabtu, 15 Disember 2012

perpisahan~

ting tong... assalamualaikum..

 tiktoktiktok..huhH! masa yg tak pernah aku tunggu dh pun tiba..PERPISAHAN! satu perkara yg aku yakin semua orang tak suka! kalau dia suka maybe dia tak normal kot..oke back to the story, pejam celik pejam celik,dh masuk 50 hari aku kt rumah @ kampung @alor setar @kedah nie..kenapa cepat sangat??hehe.. malam nie dh kena fly balik study dan harus berpisah dgn family dan negeri ak yg tercinta nie..uhh tak sanggup rasanya,tp as human,nk tak nak kena lalui jugak..bak kata orang tua2 setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yg bermula pasti akan berakhir..yeahh i know that..walaupun dah masuk tahun kelima aku berjauhan dengan family(termasuk 2 tahun kt oversea) apa yg aku lalui tetap sama,bila tiba masa tuk berpisah mesti ada rasa hiba..tp aku nie pelik sikit,3 malam sebelum aku berangkt meninggal tanah tumpah darah aku nie,aku mesti takleh tido,dh lima tahun n perkara yg sama jgk terjadi..pelik2..kadang2 aku tertanya2 kenapa adanya perpisahan setelah berlakunya pertemuan dan kenapa perlu berakhir setiap yg bermula,kenapa harus terjadi,kenapa..kenapa..kenapa??????




ape pun,semua yg terjadi pasti ada hikmah di sebaliknya dan aku perlu fikir positif..buat semua family yg di tinggalkan aku doakn semoga semuanya sentiasa berada dalam rahmat allah s.w.t.... amin~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan